.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشدار بخش مرکزی قائمشهر منصوب شد

طی مراسمی بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان قائمشهر معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر در فرمانداری این شهرستان با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران برگزار شد.
به گزارش فارس، در این مراسم، حسن ذبیح‌پور که از 25 مرداد 87 با عنوان بخشدار مرکزی قائمشهر فعالیت می‌کرد تودیع و حجت‌الله مولایی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان قائمشهر طی حکمی از سوی مصطفی محمد نجار وزیر کشور به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.
حسن ذبیح‌پور با تقدیر از استاندار وقت مازندران در سال 87 و حسن قلی‌زاده فرماندار اسبق شهرستان قائمشهر که وی را به این سمت برگزیدند از همکاری فرماندار مدیران دستگاه‌های اجرایی و شوراها و دهیاری‌های شهرستان قائمشهر قدردانی کرد.
وی تعداد طرح‌های هادی مصوب در دوره تصدی‌گری خود را 45 طرح عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح یکی از شهرستان‌های موفق هستیم که جلوتر از دستگاه‌های اجرایی و بنیاد مسکن طرح‌ها را اجرا کردیم.
ذبیح‌پور با اشاره به گازرسانی 30 روستای بخش مرکزی در دوره تصدی‌گری خود ابراز داشت: پیگیری شهرشدن ارطه و تشکیل شورای اسلامی این شهر و پیشنهاد و ارسال طرح شهر شدن روستاهای المشیر، چمازکتی، قراخیل و خطیرکلا و باغدشت نیز در این دوره انجام شد.
وی همچنین با اعلام تشکیل 28 دهیاری جدید در سال سال دوران خدمت خود خاطرنشان کرد: تاسیس سه جایگاه سی‌ان‌جی در روستاهای بخش مرکزی، خرید ماشین‌آلات کشاورزی، مکانیزه، آتش‌نشانی و وانت نیسان همچنین راه‌اندازی دفتر صدور پروانه روستایی و نظارت بر ساخت و ساز روستاها از جمله اقدامات انجام شده بنده در مقام بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر است.
حجت‌الله مولایی با اشاره به استعداد بالای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر در بخش‌های تولید، صنعت و گردشگری اذعان داشت: برنامه‌های ما باید در راستای آبادانی ایران اسلامی بر اساس برنامه سند چشم انداز سال 1404 شمسی پیگیری و اجرا شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1390
ماشاءالله به رمضانعلی رضایی راد که همچنان رکورد میزند یه ساری داریم و یک بخشدار مرکزی ساری با بیش از 20 سال . قابل توجه مسیولین ارشد استان که همچنان جراءت تعویض وی را ندارند !!!!!!!!!!!!
سلمان 29 آبان 1390
یادم میادوقتی یکی از مقالات خیلی نغزوماهرانه یکی ازنویسندگان فرهنگی سوادکوهی راکه درنقدعملکرد نماینده قائمشهر آقای ادیانی مطلب نوشتندواشان وطیف طرفدارش یقه درانی می کردند وهی پیام های رنگارنگ درتخریب نویسنده می نوشتند وقتی دراستانداری خبری نقل شد که انتصاب بخشدارفوق نهایی شده بود آنچنان یکی ازآنهادفترآقای ادیانی راتهدیدبه افشاگری کامنت نویسی علیه دیگران می کردند که حیرت آدمی افزون میگشت برای ماندن درقدرت!!!درگذشته آنهااین خبرراتکذیب می کردند!حالا مشخص شد که حق باچه کسی بود؟آیا آقای ادیانی بازهم خبرسه ماه پیش راکه مخربانه نوشته بودندتکذیب می فرمایند؟نصب مولایی سندش!!!!!بازحرف برای گفتن دارند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.